استخرهای متداول, استخرهای باغی

استخرهای باغی

استخرهای باغی

آموزش ساخت استخر شاخه های مختلفی که با توجه به مدل و نوع سبک استخر متفاوت می باشد اما در این مبحث قصد داریم در ارتباط با ساخت استخرهای متفاوت در باغ ها مواردی را بیان نمائیم.

عده ی بسیاری برای دور شدن از شلوغی شهر و آپارتمان های مختلفی که به صورت تو در تو در کنار هم ساخته می شوند برای خود خانه هایی را در باغ ها ایجاد کنند. تا بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند که یا می تواند به صورت دائمی باشد یا موقت.

زندگی در باغ های بزرگ اطراف شهر مزیت های مختلفی دارد که یکی از آن ها استفاده از طبیعت زیبا و هوای تازه و همچنین بهره مندی از فضای بیشتر می باشد که در آنجا می توان جکوزی های مختلف و استخرهایی را به وجود آورید.

ساخت استخر های خانگی در باغ شخصی موجب گردد تا نیازی به مراجعه به استخرهای عمومی نداشته باشید و همچنین در وقت و زمان خود به خوبی صرفه جویی نمائید.

انواع استخرهای خانگی

در کل اگر بخواهیم استخرها را به دو بخش تقسیم بندی نمائیم می توان سرپوشیده یا روباز آن را تقسیم بندی کرد. معمولا استخرهایی که در مکان های دارای مسقف ساخته می شوند به صورت سرپوشیده می باشند در واقع می توان گفت تعداد زیادی از استخرهای عمومی به صورت سرپوشیده می باشند.

می توان در نظر داشت هزینه ی ساخت استخر و همچنین نگهداری استخرهایی که به صورت سرپوشیده هستند معمولا بیشتر از روباز می باشد.

همانگونه که از نام استخرهای روباز مشخص می باشد، چنین استخرهایی در فضاهای باز مورد استفاده قرار میگیرند و استخرهای شخصی که در باغ ها ساخته به صورت روباز می باشند.

استخرهای عمومی، عموما در مکان های گرمسیر و همچنین در استخرهای تابستانی مورد استفاده قرار میگیرند.

هزینه ساخت استخر یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبین این استخرها می باشند، پس بهتر است به صرفه جویی در هزینه ها هم توجه ویژه ای داشته باشید و در نظر داشته باشید که نشاط و سرحالی پیش آمده در استخرهای روباز بسیار بیشتر از استخرهای سرپوشیده و مسقف می باشند و به همین علت میزان تقضای ساخت اینگونه استخرها بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *