استخر فایبرگلاس
استخر شیشه ای
پارک آبی
ساخت استخر
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

پیمانکار ساخت استخر

گروه مهندسین نیکاب نوین استخر یکی از تخصصی ترین ،حرفه ای ترین ومجرب ترین شرکت های  پیمانکار ساخت استخر، می باشد که در زمینه ساخت انواع استخرها، سوناهای خشک و بخار،جکوزی و انواع آب نما فعالیت دارد.

ساخت استخر ، سونا ، جکوزی

نیکاب استخر با بیش از ربع قرن تجربه ، تخصص و نوآوری با پایبندی  به اصول مشتری مداری، تاکنون موفق به اجرای پروژه های متعدد در زمینه استخر سونا وجکوزی  گردیده است.

شرکت نوین استخر پیمانکار ساخت استخر

هزینه ساخت استخر و همچنین مجموعه آبی و المان های مختلف براساس نوع بودجه مشتریان و با توجه به سازه ی مورد نظرشان در نظر گرفته خواهد شد. طراحی و ساخت چنین المان هایی اعم از ساخت سونا ، استخر و آب بندی ها و آبنما ها طبق سلیقه ی شما مشتریان گرامی صورت خواهد گرفت.

یکی از آرمانهای شرکت نیکاب نوین استخر برخورداری همه خانواده ها از یک استخر خصوصی و خانگی در منزل و یا ویلای شخصی خودشان هست تا

در بهداشت و سلامت کامل و با خیالی آسوده بتوانند در کنار فرزندان خود از مزایای بیشمار و معجزه آسای آب این نعمت الهی بهره مند شوند.

در راستای این هدف ، گروه مهنسی نیکاب نوین استخر اقدام به تولید استخر وجکوزی پیش ساخته فایبر گلاس نموده تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی ودر کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب از این استخر ها بهره مند شوند و لذت ببرند.

پیمانکار ساخت استخر

در همین خصوص با استفاده از مجهزترین و به روز ترین تکنولوژی ها در زمینه ی طراحی و ساخت استخر، گروه نیکاب نوین استخر توانسته است یکی از مجموعه های شاخصی باشد که در زمینه ی طراحی و ساخت استخر های پیش ساخته در دنیا فعالیت می کند.

برای ساخت چنین استخرهایی  از قالب های آماده ای استفاده میشود که این قالب ها در ابتدا در کارخانه تولید خواهد شد و به صورت یکپارچه در محل نصب خواهد شد و آنگاه مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

نصب چنین استخرهایی به صورت آسان و همچنین کاملا سریع اجرا خواهد شد و در واقع می توان گفت کارایی چنین استخرهایی بسیار بالا می باشد.

ضرورت استفاده از پیمانکار ساخت استخر

برآورد هزینه ی مشاوره در زمینه ی ساخت استخر و همچنین پیاده سازی و طراحی مدل های مختلفی از استخرها (همچون استخرهای عمومی، استخر خانگی، استخر داخل باغ و ویلا و همچنین سازه های هیدرولیکی که این ها شامل مخازن بتنی آب آشامیدنی سرپوشیده می باشد و همچنین به اجرا درآوردن پروژه های تاسیسات مکانیکی استخر و نصب و راه اندازی تجهیزات موتورهای استخر و جکوزی ها و سونای خشک و بخار توسط اکیپ های متخصص و نیروهای مجرب و مهندسان متخصص صورت خواهد گرفت.

برای به اجرا در آوردن استخرهای عمومی شنا و همچنین برای ساخت آن نیازمند اجرای اصولی و فنی مهندسی چنین پروژه هایی می باشد که از لحاظ طراحی معماری و همچنین طبق محاسبات دقیق و مهندسی شده با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها نیز صورت بگیرد.

به چندین روش گوناگون انجام پیمانکار ساخت استخر و جکوزی اجرا خواهد شد که شامل:

  1. ساخت استخر می باشد که انجام چنین کاری به صورت مدیریت پیمان می باشد.
  2. پیمانکاری اجرا و ساخت استخر با تعیین قیمت مشخص شده
  3. تولید استخرهای گوناگون و همچنین اجرای آن به صورت مدیریت پیمان که انجام چنین کاری معمولا پاداش و دستمزد مدیریت ساخت اسخر و جکوزی های ساخته شده را که حدود میزان مبلغی مشخص شده می باشد به صورت درصدی از هزینه های ساخت استخر و جکوزی که هزینه ساخت استخر هم خود شامل هزینه های خرید مصالح گوناگون و تجهیزاتی برای موتور خانه ی استخر می باشد.

برای کسب اطلاع از هزینه ساخت استخر و سونا جکوزی با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 09352050959 

در پایان باید گفت: میزان دستمزدی که برای ساخت استخر در نظر گرفته می شود و هزینه ی دستمزد کارگر بابت تخلیه مصالح و بارگیری و تخلیه آن به صورت درصدی به عنوان هزینه های بالا سری در هزینه های کلی استخر ضرب خواهد شد.

در ساخت چنین استخرهایی هزینه ی مالیات و بیمه هم به آن اضافه خواهد شد.