استخر بی پایان

استخر بی پایانEndless poll ؛ رویای شنا کردن در رودخانه را به استخر خانگی آورده است. این سیستم با ایجاد جریان در سطح آب استخر این امکان را به شناگران می دهد تا زمان زیادی به صورت ثابت در یک نقطه معین شنا کنند

این استخرها برای شنای ثابت با استفاده از جریان پیشرانه طراحی شده اند. آنها به شما اجازه می دهند “بدون وقفه” یک شنای بی پایان داشته باشید بدون اینکه هرگز چرخشی انجام دهید. از این استخرها می توان برای دویدن در آب و ایروبیک در آب نیز استفاده کرد.

استخر بی پایان

استخر بی پایان

 

این استخرها برای شنای ثابت با استفاده از جریان پیشرانه طراحی شده اند. آنها به شما اجازه می دهند “بدون وقفه” یک شنای بی پایان داشته باشید بدون اینکه هرگز چرخشی انجام دهید. از این استخرها می توان برای دویدن در آب و ایروبیک در آب نیز استفاده کرد.

استخرهای بی پایان را می توان در داخل یا خارج از خانه نصب کرد گرم کردن آن در طول سال مقرون به صرفه است. نگهداری آب استخر نیز در مقایسه با استخر بزرگ بسیار راحت تر است.

برای مشاوره با کارشناسان نوین استخر درتماس باشید.

 

مزیت های استخربی پایان

در صورتی که شما می خواهید اقدام به ساخت استخر بی پایان نمایید، باید در مورد مزیت های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از مزیت های مهم استخر بی پایان عبارت است از :

  1. آموزش هدفمند مربی ها :

مربیانی که در استخر لبه بی نهایت می خواهند به آموزش دهنده های خود حرکات ورزشی در شنا را آموزش دهند می توانند به وسیله این استخر هر ضربه و حرکت آنها را مشاهده کنند. اگر یکی از ورزشکارها به آموزش

خاصی نیاز داشته باشد مربیان می توانند آن تمرین و ورزش را برای ورزشکار تنظیم کنند.

آموزش هدفمند در تمرینات با استفاده از این استخر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. مانیتوری که در کنار استخر وجود دارد به مربی کمک می کند تمامی حرکات آموزش دهنده ها را مشاهده نماید و به رفع

اشکالات آنها بپردازد

استخر بی پایان

استخر بی پایان

 

2. جمع و جور بودن استخر :

فضای اختصاصی که استخر بی پایان دارد یکی از دیگر مزیت های آن به شمار می رود. جریان آب درون این استخر فضای بی پایانی را فراهم کرده است. این نوع از فضای آموزشی بدون هیچ مانعی و شلوغی برای ورزشکاران قابل استفاده می باشد.

در واقع باید بدانید ورزشکاران درون این استخرها می توانند مسابقات سه گانه انجام دهند. به همین دلیل شنا کردن در استخرهای سنتی را دیگر ترجیح نمی دهند. شرایط آب های آزاد درون این استخرها برای آموزش دهنده ها فراهم می شود.

3. مناسب برای تمامی سنین :

برخی از افراد شاید بر این باور باشند که استخر لبه بی نهایت تنها برای ورزشکاران مناسب می باشد. اما باید بدانید این استخر برای تمامی سنین گزینه مناسبی به شمار می رود. هر یک از افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند از این استخرها برای لاغر کردن و سوزاندن کالری استفاده کنند.

افراد با سن متفاوت و توانایی های خاص که دارند می توانند با حداکثر ایمنی از این استخرها استفاده نمایند. مشاهده کردن عملکردهای ورزشی افراد توسط مربی درون استخر کمک می کند که مربی آسیب های احتمالی به افراد را به خوبی بررسی نماید. در این صورت هر فردی در هر سنی اگر برخی از حرکات را به اشتباه انجام دهد می تواند آنها را رفع نماید.

استخر لبه بی نهایت

4. مزیت های درمانی :

علاوه بر ورزشکارانی که از استخر بی پایان استفاده می کنند بسیاری از افراد هم قادر می باشند برای ارتقا دادن به آرامش و بهبود پیدا کردن دردهای عضلانی خود از این استخر استفاده نمایند. یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که استخر بی پایان نسبت به استخرهای سنتی دارد این است که کلر درون آن نمی ریزند.

بنابراین آن سر دردهایی که شما در استخرهای سنتی تجربه می کنید در استخرهای بی پایان تجربه نخواهید کرد. کمک کردن به توانبخشی و درمان بیماری های عضلانی یکی از بهترین مزیت های آن می باشد. از این نوع استخرها بیشتر در مراکز درمانی برای بهبود پیدا کردن دردهای عضلانی ورزشکاران استفاده می کنند. درد و تورم درون این استخر کاهش پیدا می کند و جریان خون به آن دسته از قسمت های بدن که آسیب دیده است افزایش پیدا می کند.

5. هزینه ساخت مناسب :

هزینه که نیاز است برای ساخت استخر لبه بی نهایت پرداخت کنید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. عوامل زیادی روی هزینه و قیمت ساخت استخر بی پایان نقش دارد که شما بهتر است با مهندسین  نوین استخر در مورد این عوامل مشورت کنید. در صورتی که شما اقدام به ساخت استخر بی پایان می نمایید باید به خوبی در مورد شرایط نگهداری استخر هم اطلاعات تان را افزایش دهید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در استخرینو و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

سرعت جریان آب در استخر بی پایان

جریان استخر را با لمس یک دکمه تنظیم کنید تا با سرعت مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، مدل Endless Pools Elite از یک موتور 7.5 اسب بخاری ، 2 پروانه و یک دهانه بازتر برای ایجاد سریعترین جریان موجود در هر دستگاه شنا استفاده می کند. با حداکثر سرعت 46 متر در 100 ثانیه ، برای شناگران رقابتی مناسب است و توسط بسیاری از برترین برنامه های دانشگاهی و مربیان در جهان استفاده می شود.

 

مقایسه شنا در استخر بی پایان و آب های آزاد

استخرهای ورزشی معمولاً دارای یک خط عرض و حدود 1 الی 3 مترعمق هستند که معمولاً برای جلب رضایت جدی شناگران به حداقل 25 متر طول نیاز دارند.ا احداث و ساخت آنها نیز بسیار گران است.

اگر در آبهای آزاد شنای بی پایان را داشته باشید، باید وقت خود را در طبیعت بگذرانید؛ اما بسیاری از متغیرهای دیگر نیز برای مبارزه وجود دارد، از جمله ایمنی، دمای آب استخر، دید ، زندگی دریایی و قایق ها و هوا

شنای بی پایان فضای بسیار کمتری را اشغال می کند ، نصب آن ساده تر است (به ویژه در داخل منزل) ، نگهداری آن آسان تر و بهره برداری آن از یک استخر مخصوص ورزشی مقرون به صرفه تر است. هنگامی که در

حیاط خانه یا خانه خود استخر دارید ، زمان سفر مورد نیاز برای رسیدن به استخر یا دریاچه را نیز حذف می کنید. خیلی راحت تره!

 

شنا در استخر بی پایان

شنا در استخر بی پایان