استخر پشت بام

استخر پشت بام، با ایجاد فضای زیبا و لاکچری لذت شنا کردن را چند برابر می کند و به دلیل طراحی جدیدی که دارد به مدرن تر شدن زندگی کاربران کمک می کند. استخر در بام، فرصتی مناسب برای افرادی است که فضای کافی در خانه ندارند و از نداشتن استخر خصوصی آزرده خاطر هستند. با وجود استخر روی بام، افراد از وجود استخر در منزل لذت می برند و با شنا کردن در ارتفاعات از ویو اطراف استفاده می کنند و شنا کردن زیر سقف آسمان و فضای متفاوت را تجربه می کنند.برای دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

استخر پشت بام

استخر پشت بام

شرایط ساخت استخر پشت بام

اگر در خانه یا حیاط خود فضای کافی برای ساخت استخر ندارید، پیشنهاد ما به شما ساخت استخر پشت بام است. در ساخت استخر شنا روی پشت بام خانه، می توانید از ایده های جدید و مدرن برای طراحی آن استفاده کنید. طراحی و اجرا استخر پشت بام کمی متفاوت تر از ساخت استخرهای زمینی می باشد و شما باید عوامل مختلفی را برای ساخت آن در نظر بگیرید. نوین استخر تمام سرویس ها و خدمات مورد نیاز شما را با ارائه بهترین راه حل ها انجام داده و شما را در ساخت استخر مد نظرتان کمک خواهد کرد.

شروط طراحی استخر پشت بام

1.برای انتخاب و طراحی مدل استخر پشت بام، باید برنامه ریزی اصولی داشته باشید و برای ساخت استخر حتما از مصالحی استفاده کنید که توانایی تحمل بار وارد شده به ساختمان را دارند.

2.برای جلوگیری از نشت آب به داخل ساختمان، باید از موادی استفاده کنید تا از نشتی آب جلوگیری کند؛ برای مثال، مخلوط بتن مسلح از جمله مصالحی است که برای ساخت استخر در پشت بام مناسب است.

3.سقف پشت بامی که می خواهید استخر خود را روی آن بسازید، باید به صورت دقیق و کاملا عایق بندی شده باشد تا از نشتی آب جلوگیری کند.

4.دریافت مجوز برای اجرا استخر پشت بام، از جمله نکاتی است که قبل از ساخت استخر روی پشت بام باید به آن توجه کنید.

5. اطمینان پیدا کردن از اینکه ساختمان شما توانایی تحمل وزن استخر را دارد یا خیر، از جمله قواعدی است که باید قبل از طراحی استخر شنا روی پشت بام در نظر گرفته شود.

6. با توجه به اینکه قطر سازه پشت بام طوری نیست که بتوانید استخر را داخل آن حفر کنید، بهتر است برای ساخت استخر پشت بام از بلوک چینی استفاده کرده ویا از استخر پیش ساخته فایبرگلاس استفاده کنید ارتفاع استخر را افزون بر سطح پشت بام در نظر بگیرید.

7. در نهایت برای ساخت استخر در پشت بام از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید چرا که ساخت استخر روی پشت بام، چندین برابر ساخت یک استخر معمولی به تخصص نیاز دارد

هزینه ساخت استخر پشت بام

هزینه ساخت استخر پشت بام، به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل ابعاد استخر است. ابعاد استخر بنا به خواسته کاربران متغیر می باشد و هر چه این ابعاد بزرگتر باشد هزینه های ساخت آن نیز بیشتر می شود. یکی دیگر از عواملی که در هزینه ساخت استخر در روف گاردن، موثر می باشد جنس استخر است.استخر ها از نظر جنس متفاوت هستند و هر کدام از این جنس ها هزینه های خاص خود را دارند و مبلغی که برای احداث آن ها صرف می شود متفاوت است برای مثال هزینه ساخت استخر بتنی با هزینه ساخت استخر پیش ساخته، فرق می کند.

البته هزینه های جانبی بسیاری هم در ساخت استخر، وجود دارد که این هزینه ها بنا به سلیقه صاحبان ملک ایجاد می شود به عنوان مثال هزینه طراحی استخر به شکل مورد نظر کاربر و همچنین نور پردازی های خاص و استفاده از تاسیسات ویژه از جمله این هزینه های جانبی است که نبود آنها اشکالی در کار استخر و زیبایی آن ایجاد نمی کند و معمولا با هدف بالا بردن سطح رفاه کاربران انجام می شود.

استخر در روف گاردن

استخر در روف گاردن، از جمله امکانات بی نظیری است که امروزه بسیار مورد توجه مهندسان قرار گرفته است و باعث شده تا امکانات روف گاردن افزایش پیدا کند و فضای لوکس و زیباتری در این محیط ایجاد شود. ساخت استخر در روف گاردنیا همان  استخر پشت بام با انواع مختلف استخر و ابعاد و اشکال گوناگون قابل احداث است و کاربران بنا به سلیقه خود می توانند نوع و ابعاد استخر را انتخاب کنند. استخر شیشه ای که یکی از انواع استخر ها می باشد پیشنهاد بسیار مناسبی برای استخر پشت بام می باشد و باعث می شود تا فضای جذابی در این محیط ایجاد شود.

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

راهکار مهم دیگری که باید رعایت شود پیاده سازی سیتم لوله کشی اب می باشد که باید به صورت اصولی و به بهترین روش ممکن این کار انجام شود تا بتوانید اب را به صورت حرفه ای در داخل استخر پر کنید. علاوه بر این ها تولید و قرار گیری درست سیستم و دریچه تخلیه اب هم از دیگر مواردی است که می بایست رعایت شود تا بتوانید در زمان هایی که قصد دارید اب داخل استخر را خالی کنید ، بدون نگرانی در بهترین شرایط ممکن این کار را انجام دهید. به جرات می توان گفت که رعایت و پیاده سازی اصولی همین کار هاست که باعث می شود تا بتوانید به بهترین حالت ممکن یک استخر را بر روی پشت بام خانه خود داشته باشید.

هم چنین تیم طراحی نوین استخربا بکار گیری افراد متخصص  بهترین نوع ساخت و هم چنین بهترین شکل و شمایل را از نظر کارایی و در عین حال زیبایی به شما ارائه می دهد تا با خیال راحت بتوانید از استخر خود لذت ببرید. تمام این موارد در کنار قیمت رقابتی و ارزان ما سبب شده تا به ما اطمینان کرده و جهت ساخت استخر بر روی پشت بام خانه خود و یا هر فضای دیگری ان را به ما بسپارید. هم چنین ضمانت و خدمات پس از فروش و تهعد سلامت این محصول هم از دیگر ویژگی های نوین استخر می باشد که خیال شما را از این حیث راحت کرده است.